Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Tłok o średnicy 99.96mm. - 8546D400A

8546D400A

Nowy produkt

Tłok o średnicy 99.96mm.

Więcej szczegółów

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

669,99 zł brutto


  • Oferujemy Państwu oryginalny tłok niemieckiej firmy Wossner do motocykla:

    Honda CRF450R Big Bore Hi- Compr.

    Jest to tłok o średnicy: 99.96 mm

    W komplecie znajduje się:

    • 1 tłok
    • komplet pierścieni (model: 1000ADS, możliwość zakupu bez tłoka)
    • sworzeń (model: CW19, możliwość zakupu bez tłoka)
    • zabezpieczenie sworznia (model: WP037, możliwość zakupu bez tłoka)

    Tłoki mogą być używane we wszystkich rodzajach cylindrów (żeliwo, Nicasil, aluminium itd.).

    Oznaczenie producenta: 8546D400A

    Tłok został wyprodukowany w Niemczech.

    Tłoki są kute, wykonane z opatentowanego przez producenta stopu aluminium. Charakteryzują się nieporównywalnie większą wytrzymałością i trwałością niż odlewane tłoki konkurencji. Dodatkowo oferowany tłok pokryty jest na płaszczu warstwą teflonu. Wpływa to znacząco na obniżenie tarcia wewnątrz cylindra w monecie zimnego startu silnika.

Inne produkty, które kupowali klienci:

Tłok o średnicy 99.96mm. - 8546D400A - Heidemann | czesci-motocyklowe.pljs_def

Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Tłok o średnicy 99.96mm. - 8546D400A

8546D400A

Nowy produkt

Tłok o średnicy 99.96mm.

Więcej szczegółów

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

669,99 zł brutto


  • Oferujemy Państwu oryginalny tłok niemieckiej firmy Wossner do motocykla:

    Honda CRF450R Big Bore Hi- Compr.

    Jest to tłok o średnicy: 99.96 mm

    W komplecie znajduje się:

    • 1 tłok
    • komplet pierścieni (model: 1000ADS, możliwość zakupu bez tłoka)
    • sworzeń (model: CW19, możliwość zakupu bez tłoka)
    • zabezpieczenie sworznia (model: WP037, możliwość zakupu bez tłoka)

    Tłoki mogą być używane we wszystkich rodzajach cylindrów (żeliwo, Nicasil, aluminium itd.).

    Oznaczenie producenta: 8546D400A

    Tłok został wyprodukowany w Niemczech.

    Tłoki są kute, wykonane z opatentowanego przez producenta stopu aluminium. Charakteryzują się nieporównywalnie większą wytrzymałością i trwałością niż odlewane tłoki konkurencji. Dodatkowo oferowany tłok pokryty jest na płaszczu warstwą teflonu. Wpływa to znacząco na obniżenie tarcia wewnątrz cylindra w monecie zimnego startu silnika.

Inne produkty, które kupowali klienci: