Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)., w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.

Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu: Firma HEIDEMANN, ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin. Jeżeli nie ustalono inaczej, sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztów przesyłki do klienta. Koszt odesłania towaru w ramach zwrotu pokrywa kupujący.

UWAGA!. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. Przed każdą wysyłką do nas, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów zwrotu.

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku stwierdzenia wad technicznych w towarach podlegających gwarancji, prosimy o przesłanie uszkodzonego towaru do siedziby naszej firmy (FIRMA HEIDEMANN ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin) wraz z krótką notatką odnośnie rodzaju uszkodzenia oraz oczekiwaniami w sytuacji pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są do 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została ona złożona.


Zwroty i reklamacje - Heidemann | czesci-motocyklowe.pljs_def

Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)., w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.

Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu: Firma HEIDEMANN, ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin. Jeżeli nie ustalono inaczej, sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztów przesyłki do klienta. Koszt odesłania towaru w ramach zwrotu pokrywa kupujący.

UWAGA!. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. Przed każdą wysyłką do nas, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów zwrotu.

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku stwierdzenia wad technicznych w towarach podlegających gwarancji, prosimy o przesłanie uszkodzonego towaru do siedziby naszej firmy (FIRMA HEIDEMANN ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin) wraz z krótką notatką odnośnie rodzaju uszkodzenia oraz oczekiwaniami w sytuacji pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są do 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została ona złożona.