Akumulator Intact Bike Power HTV CB7-Wypełniony i naładowany
search
  • Akumulator Intact Bike Power HTV CB7-Wypełniony i naładowany

Akumulator Intact Bike Power HTV CB7-Wypełniony i naładowany

281,99 zł
Brutto

298-067
Akumulator Intact Bike Power HTV CB7-A napełnione i naładowane, 220 A
Ilość
Dostawa do 7 dni

Akumulator Intact Bike Power HTV CB7-A napełnione i naładowane. Całkowicie bezobsługowe (SLA).

Szerokość x głębokość x wysokość = 137 x 76 x 134 mm
Zimna Cranking: 170

Nienaruszonego baterie Bike-Power HVT może być instalowany w dowolnym położeniu. Dzięki swojej zaawansowanej i sprawdzonej jakości, te bandles energii są całkowicie bezobsługowe i szczelne. Oferują one dużo rezerw bezpieczeństwa i są w pełni nadaje się do recyklingu.


Informacje na temat leczenia i opieki nad baterią

Bateria jest tylko zbiornik energii i musi być natychmiast wysokości 100% dla każdego z energią w czasie jest ekstrahowany z nim - przez generator pojazdu lub na zewnątrz przez ładowarki, jeśli równowaga energii po stronie ujemnej na skutek krótkich okresach użytkowania lub gdy jest mało używana w ogóle, a nieużywane przez dłuższy czas.

Aby zapewnić długą żywotność baterii, upewnij się, że należy przestrzegać następujących zasad:

- Baterii należy używać tylko zgodnie z jej przeznaczeniem (akumulatorów rozruchowych - do uruchamiania i prowadzenia pojazdu z silnikiem spalinowym).
- Powierzchnia akumulatora powinny być czyste i suche. W celu uniknięcia powstawania prądów upływu, które mogą powodować znaczące samorozładowania, oleje i płyny nie należy dopuszczać do gromadzenia się na powierzchni.
- Sprawdzić poziom napełnienia akumulatora, jeśli to możliwe, co najmniej raz na 6 miesięcy i uzupełnić go w razie potrzeby wodą oczyszczoną (nie dodawać kwasu akumulatorowego).
- W przypadku dużej utraty wody, należy mieć na funkcjonowanie regulatora ładowania kontrolowany przez eksperta. Jeśli zainstalowany we właściwym miejscu i poddany normalnych obciążeń, bateria zużywa mało lub nie ma wody, ale czynniki te różnią się znacznie w zależności od sposobu użytkowania.

Gdyby Twój pojazd tendencję do ujemnego bilansu energetycznego ze względu na sposób jego zastosowania (krótkie odległości - dłuższe okresy nieużywania - bogate wyposażenie Komfort - start-stop pracy), stan naładowania baterii powinien być sprawdzany w wymaganych odstępach czasu ( 2-3 miesięcy).

W celu zapewnienia, że ​​pojazd będzie zawsze zaczynają się i zapobiegania wystąpienia uszkodzenia akumulatora, powinien zawsze być pobierana co najmniej 75%. Można to określić na podstawie napięcia w obwodzie otwartym, albo za pomocą syfonu kwasową.
 
Napięcie obwodu otwartego:
12,51 V - 12,57 V = 75% naładowana
12,69 V - 12,75 V = 100% naładowana

Kwas gęstość:
1,25 kg / l = 75% naładowana
1,28 kg / l = 100% naładowana

Akumulator powinien mieć przynajmniej ten ładunek; nawet jeżeli nadal działa mniej, to odbywać się kosztem trwałości.

Najlepszy scenariusz jest opłata 100% - dla 100% funkcjonalności!

Ponieważ obecna generacja pojazdów stawia znacznie wyższe wymagania elektryczne na baterii (ze względu na obecność rozbudowanych funkcji komfortu i sprzętu elektronicznego), ujemny bilans energetyczny może nastąpić szybko, nawet z nowszymi pojazdami. Jeśli wymagana jest w znacznym stopniu ilość energii wytwarzanej przez źródła zasilania na pokładzie, a reszta nie jest już wystarczające, aby w pełni naładować akumulator.
 
Z pojazdami, które widzą tylko użytku sezonowego (kabrioletów, motocykli, ciągników, kombajnów, maszyn budowlanych i pojazdów), to samo odnosi się jak wyżej w odniesieniu do naładowania akumulatora.

Sprawdzić poziom naładowania (otwarty obwód) napięcia z baterii co najmniej raz na dwa miesiące, a w razie potrzeby doładować. Z powodu ciągłych procesów chemicznych, każda bateria podlega selfdischarge które, jeśli nie skompensowane ładowania, nieuchronnie prowadzi do głębokiego rozładowania baterii. Jeśli jest nadal podłączony do pojazdu, wylot może w pewnych okolicznościach okazać się szybsze, bo pojazd może być nadal zużywa energii elektrycznej nawet, gdy nie jest w użyciu. Najlepszą rzeczą do zrobienia jest, aby odłączyć akumulator.
 
Rozładowaniem nie jest objęta gwarancją, ale zawsze jest to wina operatora iw większości przypadków związanych z całkowitej awarii akumulatora.

Optymalna temperatura do przechowywania baterii, gdy nie jest w użyciu 10-15 stopni. Wyższe temperatury przyspieszają samorozładowania i utratę wody.

W każdym razie, nie ma baterii trwa wiecznie - w pewnym momencie zostanie wyczerpana jej pojemność.
Stała pełne naładowanie + normalne obciążenia = powolne zmniejszenie zdolności.
Niewystarczająca opłata + wysokie obciążenie = szybsze zmniejszenie zdolności.

Zimna korby: 170
Szerokość x głębokość x wysokość = 137 x 76 x 134 mm
Nienaruszonego baterie Bike-Power HVT może być instalowany w dowolnym położeniu. Dzięki swojej zaawansowanej i sprawdzonej jakości, te bandles energii są całkowicie bezobsługowe i szczelne. Oferują one dużo rezerw bezpieczeństwa i są w pełni nadaje się do recyklingu.


Informacje na temat leczenia i opieki nad baterią

Bateria jest tylko zbiornik energii i musi być natychmiast wysokości 100% dla każdego z energią w czasie jest ekstrahowany z nim - przez generator pojazdu lub na zewnątrz przez ładowarki, jeśli równowaga energii po stronie ujemnej na skutek krótkich okresach użytkowania lub gdy jest mało używana w ogóle, a nieużywane przez dłuższy czas.

Aby zapewnić długą żywotność baterii, upewnij się, że należy przestrzegać następujących zasad:

- Baterii należy używać tylko zgodnie z jej przeznaczeniem (akumulatorów rozruchowych - do uruchamiania i prowadzenia pojazdu z silnikiem spalinowym).
- Powierzchnia akumulatora powinny być czyste i suche. W celu uniknięcia powstawania prądów upływu, które mogą powodować znaczące samorozładowania, oleje i płyny nie należy dopuszczać do gromadzenia się na powierzchni.
- Sprawdzić poziom napełnienia akumulatora, jeśli to możliwe, co najmniej raz na 6 miesięcy i uzupełnić go w razie potrzeby wodą oczyszczoną (nie dodawać kwasu akumulatorowego).
- W przypadku dużej utraty wody, należy mieć na funkcjonowanie regulatora ładowania kontrolowany przez eksperta. Jeśli zainstalowany we właściwym miejscu i poddany normalnych obciążeń, bateria zużywa mało lub nie ma wody, ale czynniki te różnią się znacznie w zależności od sposobu użytkowania.

Gdyby Twój pojazd tendencję do ujemnego bilansu energetycznego ze względu na sposób jego zastosowania (krótkie odległości - dłuższe okresy nieużywania - bogate wyposażenie Komfort - start-stop pracy), stan naładowania baterii powinien być sprawdzany w wymaganych odstępach czasu ( 2-3 miesięcy).

W celu zapewnienia, że ​​pojazd będzie zawsze zaczynają się i zapobiegania wystąpienia uszkodzenia akumulatora, powinien zawsze być pobierana co najmniej 75%. Można to określić na podstawie napięcia w obwodzie otwartym, albo za pomocą syfonu kwasową.
 
Napięcie obwodu otwartego:
12,51 V - 12,57 V = 75% naładowana
12,69 V - 12,75 V = 100% naładowana

Kwas gęstość:
1,25 kg / l = 75% naładowana
1,28 kg / l = 100% naładowana

Akumulator powinien mieć przynajmniej ten ładunek; nawet jeżeli nadal działa mniej, to odbywać się kosztem trwałości.

Najlepszy scenariusz jest opłata 100% - dla 100% funkcjonalności!

Ponieważ obecna generacja pojazdów stawia znacznie wyższe wymagania elektryczne na baterii (ze względu na obecność rozbudowanych funkcji komfortu i sprzętu elektronicznego), ujemny bilans energetyczny może nastąpić szybko, nawet z nowszymi pojazdami. Jeśli wymagana jest w znacznym stopniu ilość energii wytwarzanej przez źródła zasilania na pokładzie, a reszta nie jest już wystarczające, aby w pełni naładować akumulator.
 
Z pojazdami, które widzą tylko użytku sezonowego (kabrioletów, motocykli, ciągników, kombajnów, maszyn budowlanych i pojazdów), to samo odnosi się jak wyżej w odniesieniu do naładowania akumulatora.

Sprawdzić poziom naładowania (otwarty obwód) napięcia z baterii co najmniej raz na dwa miesiące, a w razie potrzeby doładować. Z powodu ciągłych procesów chemicznych, każda bateria podlega selfdischarge które, jeśli nie skompensowane ładowania, nieuchronnie prowadzi do głębokiego rozładowania baterii. Jeśli jest nadal podłączony do pojazdu, wylot może w pewnych okolicznościach okazać się szybsze, bo pojazd może być nadal zużywa energii elektrycznej nawet, gdy nie jest w użyciu. Najlepszą rzeczą do zrobienia jest, aby odłączyć akumulator.
 
Rozładowaniem nie jest objęta gwarancją, ale zawsze jest to wina operatora iw większości przypadków związanych z całkowitej awarii akumulatora.

Optymalna temperatura do przechowywania baterii, gdy nie jest w użyciu 10-15 stopni. Wyższe temperatury przyspieszają samorozładowania i utratę wody.

W każdym razie, nie ma baterii trwa wiecznie - w pewnym momencie zostanie wyczerpana jej pojemność.
Stała pełne naładowanie + normalne obciążenia = powolne zmniejszenie zdolności.
Niewystarczająca opłata + wysokie obciążenie = szybsze zmniejszenie zdolności.
Intact
298-067
Nowy
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.