Brak produktów
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 57,25 mm. Wysokość pierścienia to: 57,25 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 64,5 mm. Wysokość pierścienia to: 64,5 mm natomiast szerokość: 2,65 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 72 mm. Wysokość pierścienia to: 72 mm natomiast szerokość: 2,65 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 76,5 mm. Wysokość pierścienia to: 76,5 mm natomiast szerokość: 3,2 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 82 mm. Wysokość pierścienia to: 82 mm natomiast szerokość: 3,2 mm.
Podwójny pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 55,25 mm. Wysokość pierścienia to: 55,25 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.
Podwójny pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 66 mm. Wysokość pierścienia to: 66 mm natomiast szerokość: 2,65 mm.
Podwójny pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 72 mm. Wysokość pierścienia to: 72 mm natomiast szerokość: 2,65 mm.
Podwójny pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 83 mm. Wysokość pierścienia to: 83 mm natomiast szerokość: 3,2 mm.
Komplet pierścieni do silników czterosuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 54,5 mm.
Komplet pierścieni do silników czterosuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 72,5 mm.
Komplet pierścieni do silników czterosuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 76,5 mm.
Komplet pierścieni do silników czterosuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 81 mm.
Komplet pierścieni do silników czterosuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 83,5 mm.
Komplet pierścieni do silników czterosuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 90,5 mm.
Komplet pierścieni do silników czterosuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 92,5 mm.
Komplet pierścieni do silników czterosuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 96 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 47 mm. Wysokość pierścienia to: 47 mm natomiast szerokość: 1,85 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 47,5 mm. Wysokość pierścienia to: 47,5 mm natomiast szerokość: 1,85 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 48 mm. Wysokość pierścienia to: 48 mm natomiast szerokość: 1,85 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 54 mm. Wysokość pierścienia to: 54 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 54,25 mm. Wysokość pierścienia to: 54,25 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 54,5 mm. Wysokość pierścienia to: 54,5 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 54,75 mm. Wysokość pierścienia to: 54,75 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 55 mm. Wysokość pierścienia to: 55 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 55,25 mm. Wysokość pierścienia to: 55,25 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 55,5 mm. Wysokość pierścienia to: 55,5 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.
Pojedynczy pierścień do silników dwusuwowych. Przeznaczony do tłoka o średnicy ok 56 mm. Wysokość pierścienia to: 56 mm natomiast szerokość: 2,2 mm.