Brak produktów
Uniwersalna kierownica typu DRAG. Świetna do tuningu. Posiada wgłębienia na kable.
Klasyczny model kierownicy. NIeco podniesiona linia manetek.
Uniwersalna kierownica stalowa typu DRAG. Świetna do tuningu. Posiada otwory na przewody.
Płaska, calowa kiewrownica o lekko "sportowym" charakterze. Zapewnia świetny wygląd. Posiada wgłębienia na przewody.
Znacznie odgięta w stronę pasażera kierownica stalowa. Światna do wszelkiego rodzaju chopperów i cruizerów.
Najbardziej uniwersalny i praktyczny model spośród "1-calówek". Nadaje się do szerokiej gamy modeli. Wersja standardowa.
Najwyższa z kierownic z naszej oferty. Świetna do motocykli typu CHOPPER.
Znacznie odgięta w stronę pasażera kierownica stalowa. Światna do wszelkiego rodzaju chopperów i cruizerów. Wersja z wgłębieniami na przewody.
Najbardziej uniwersalny i praktyczny model spośród "1-calówek". Nadaje się do szerokiej gamy modeli. Wersja wgłębieniami na przewody.
Uniwersalna kierownica calowa. Idealna do motocykli typu CRUISER. Bardzo szeroka. Wersja z otworami na przewody.
Uniwersalna kierownica calowa. Idealna do motocykli typu CRUISER. Bardzo szeroka. Wersja z wgłębieniami na przewody.
Najbardziej uniwersalny i praktyczny model spośród "1-calówek". Nadaje się do szerokiej gamy modeli. Wersja z wgłębieniami na przewody.
Markowa kierownica TRW z obejmami na lagę do: Aprilia RSV 1000 Mille ME 98-00
Markowa kierownica TRW z obejmami na lagę do: BMW S 1000 RR Superbike K10 09-
Podwyższona kierownica wyścigowa do motocykla: Aprilia RSV 1000 Mille ME 98-00, średnica lagi: 53 mm.
Podwyższona kierownica wyścigowa do motocykla: Ducati 750 SS S 93-94, średnica lagi: 50 mm.
Podwyższona kierownica wyścigowa do motocykla: Honda CBR 600 F PC 25 91-94, średnica lagi: 41 mm.