Motoscope klasyczny prędkościomierz z motogadget jest analogowy prędkościomierz z wieloma dodatkowymi funkcjami cyfrowymi w klasycznej okrągłej obudowie. Biały wybierania i czerwony wskaźnik napędzany silnikiem krokowym zawierać precyzyjny licznik analogowy obrotomierz. Wyświetlacz LCD oraz cztery diody sygnalizacyjne wskazują dodatkowe funkcje dokładnie i rzetelnie. To kompaktowe urządzenie stwarza nowe możliwości w konstrukcji pojazdu. Konstrukcja pasuje do każdego typu mod lub oryginalnego urządzenia - niezależnie od tego czy prawdziwy klasyk, Youngtimer, zwyczaj lub sportowy rower. Klasyczny motoscope jest odpowiedni zarówno dla sportu lub samochodów kit. Materiały wysokiej klasy produkty, montaż ręcznie i nasza skrupulatna kontrola jakości zapewniają najwyższą możliwą jakość w funkcjonalności i wyglądzie.
obudowa Wysokiej jakości aluminiowa obudowa jest włączona i obrabiane z bloku za pomocą technologii CNC. Powierzchnia jest szczotkowana pierwszy i później anodowane w kolorze czarnym lub naturalnego aluminium. Obudowa jest w 100% wodoszczelny. Oglądającym szkła wykonana jest z odpornego na zarysowania specjalnego tworzywa sztucznego. Szeroko stosowane 80 mm wymiary pozwalają na łatwą wymianę oryginalnych narzędzi.
Pokrętło ze wskaźnikiem analogowym i wyświetlacz LCD Czytelność prędkości jest optymalny ze względu na czerwonym wskaźnikiem na białej tarczy. Innowacyjne podświetlenie tła osiąga maksymalne wykorzystanie powierzchni wybierania. Czytelność i podświetlenie wyświetlacza LCD pozostaje znakomita, nawet w przypadku bezpośredniego działania promieni słonecznych. Cztery ultra jasne diody LED wskaźnik ukończenia instrumencie. Czerwona działa jako kontrolki LED po osiągnięciu ustawionego progu obrotów, temperatury (min./maks.), Odczyty ciśnienia (min./maks.), Napięcia pojazdu i czujnik ciśnienia oleju lub podobnych podłączonych urządzeń nadawczych. Różne ostrzeżenia są łatwo rozpoznawalne ze względu na różne wzory Miga lub świeci światłem ciągłym.
Działanie Pokaż strony wyświetlacza LCD są zamienione przez menu i reflektorów simlockow przycisków. Różne wyniki pomiarów mogą być wyświetlane w razie potrzeby przez naciśnięcie przycisku. Ustawienia domyślne lub zapisane wartości zostaną oczywiście zachowane w pamięci, nawet jeśli zasilanie jest cięcie.
Montowanie Szeroko stosowany średnica mocowania zapewnia instrumentu adaptacyjności wielu platformach samochodowych. Zapewniamy opcjonalnych elementów mocujących. Patrz "Montaż".
Czujniki i połączenia Kabel złącze jest ok. 55 cm długości i złącza są już zainstalowane po stronie instrumentu. Dopasowane części licznik na stronie pojazdu są włączone. Wejście pomiaru prędkości obrotowej silnika z łatwością podłączyć do cewki zapłonowej lub skrzynki zapłonu. Dołączony czujnik prędkościomierz stali nierdzewnej jest mała (M5 / 22 mm) i połączone jest bez wysiłku do przodu lub na tylnym kole przez kabel złącza 1,5 m. Zapewniamy odpowiednie czujniki do optymalnych pomiarów powietrza, oleju i temperatury wody oraz ciśnienia oleju (patrz "Akcesoria").
wersje Technicznie identyczne urządzenie z czarną tarczą (patrz "Chronoclassic) lub skonfigurowany jako analogowy prędkościomierz (patrz analogowego prędkościomierza Classic Series) jest również dostępna. części dostarczane Instrument o ok. 55 cm kabel połączeniowy, kompletne okablowanie, bezpiecznik, czujnik prędkościomierza M5 x 0,5 gwint drobny z 150 cm przewodem złączem, 2x magnes, mini przycisku, 3x śruby M4 (stal nierdzewna), szczegółową instrukcją montażu i obsługi. Należy pamiętać, że temperatura i czujniki ciśnienia muszą być zamawiane oddzielnie (patrz "Akcesoria").
Specyfikacje i funkcje Średnica mocowania: 80 mm Średnica całkowita (ramka): 85 mm Głębokość montażu bez kabla: 34 mm Waga: ok. 230 g Montaż: 3 x M4 Otwór gwintowany Zużycie energii, pracy: ok. 200 mA (obciążenie zależne) Pobór mocy w trybie gotowości: 0 mA Napięcie zasilania: 9 V - 18 V Temperatura pracy: -20 ... + 80 ° C
Funkcja Zakres pomiarowy NOWY! Ostrzeżenie o niskim poziomie napięcia dioda miga, gdy na pokładzie napięcie spadnie poniżej ok. 11V - wymiana światła stan naładowania akumulatora
Prędkościomierz (analogowe / wskaźnik): 0 - 200 km / h lub mil / h, na górze na LCD Miernik długości trasy: 999 km lub mil max. Całkowity dystans (regulowana): 250000 km lub mil max. Podróż wyświetlacz czasu: 0 - 99:99:99 h / min / s Obrotomierz (na wyświetlaczu): 0 - 20000 rpm rpm próg ostrzegawczy, regulowany (int. LED oraz wew biegów błysku shift.): 0 - 20000 rpm Wyświetlacz na płycie Napięcie: 9 V - 18 V Temperatura powietrza * (opcjonalnie zamiast temp. wody): -20 - 80 ° C / -4 - 176 ° F z high / low ostrzeżenia Temperatura wody * (opcjonalnie zamiast temperatury powietrza.): 40 - 120 ° C / 104 - 248 ° F z high / low ostrzeżenia Temperatura oleju: 40 - 160 ° C / 104 - 320 ° F z high / low ostrzeżenia Ciśnienie oleju: 0 - 8 bar / 0 - 116 psi z wysokiej / niskiej ostrzeżenia Czasomierz: 0 - 100 km / h lub 0 - 60 mil / h 0,0 - 99,9 s Aktualny przyspieszenie (-20,0) - 20,0 m / s2 Średnia prędkość: 0 - 350 km / h lub mil / h Max. prędkość: 0 - 350 km / h lub mil / h Max. rpm: 0 - 20.000 obrotów na minutę Max. dodatnie przyspieszenie 0 - 20,0 m / s2 Max. ujemne przyspieszenie: 0 - (-20,0) m / s2 Wskaźnik biegów N, bieg 1 - 6 Zielona dioda LED Neutralny (N) Żółty wskaźnik LED sygnału skręcić w lewo, w prawo Niebieska dioda LED High Beam Czerwony wskaźnik LED różne funkcje ostrzegawcze zewnętrzne (np. g czujnika ciśnienia oleju.), wewnętrzne (obrotów na minutę, temperatura, ciśnienie, napięcie) Wyjście zewnętrzne zmiany biegów błysk światła przełączane zasilanie 1,4 max.