Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Categories

Follow us on Facebook

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 481 ST View larger

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 481 ST

586-481

New product

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 481 ST

More details

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

145,99 zł tax incl.


  • MARKAPOJEMNOŚĆMODELROCZNIK
  • W pełni metalowa związek, który jest światowym liderem w technologii spiekanego. Materiał został opisany jako przyszłego standardu dla następnego pokolenia w hamowaniu motocykla. Ten związek droga jest dla jeźdźca, który wymaga najlepiej można kupić za pieniądze. Nadaje się tylko dla płyt ze stali nierdzewnej.
    Tylna płyta pokryta miedzią
    Najwyższa możliwa między mechaniczne klejenie materiałów ciernych i tylnej płyty
    Zmniejszone korozję (mniej rdzy)
    3 x życie pad od konkurencyjnych produktów ekologicznych
    20 procent mniejsze zużycie tarcz niż konkurencyjnych związków spiekanych
    Najwyższy współczynnik tarcia (moment hamujący), dostępny w drogach materiału ciernego Wtórnego
    Wykonuje równie dobrze w warunkach suchych i mokrych
    Minimalne podłoże w materiał
    Opracowany z zespołów World Grand Prix
    Odpowiednie tylko dla płyt ze stali nierdzewnej

other products in the same category:

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 481 ST - Heidemann | czesci-motocyklowe.pljs_def

Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Categories

Follow us on Facebook

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 481 ST View larger

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 481 ST

586-481

New product

Klocki hamulcowe sintermetalowe Ferodo FDB 481 ST

More details

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

145,99 zł tax incl.


  • MARKAPOJEMNOŚĆMODELROCZNIK
  • W pełni metalowa związek, który jest światowym liderem w technologii spiekanego. Materiał został opisany jako przyszłego standardu dla następnego pokolenia w hamowaniu motocykla. Ten związek droga jest dla jeźdźca, który wymaga najlepiej można kupić za pieniądze. Nadaje się tylko dla płyt ze stali nierdzewnej.
    Tylna płyta pokryta miedzią
    Najwyższa możliwa między mechaniczne klejenie materiałów ciernych i tylnej płyty
    Zmniejszone korozję (mniej rdzy)
    3 x życie pad od konkurencyjnych produktów ekologicznych
    20 procent mniejsze zużycie tarcz niż konkurencyjnych związków spiekanych
    Najwyższy współczynnik tarcia (moment hamujący), dostępny w drogach materiału ciernego Wtórnego
    Wykonuje równie dobrze w warunkach suchych i mokrych
    Minimalne podłoże w materiał
    Opracowany z zespołów World Grand Prix
    Odpowiednie tylko dla płyt ze stali nierdzewnej

other products in the same category: