Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Categories

Follow us on Facebook

Akumulator Intact Bike Power GEL YT14B-4 View larger

Akumulator Intact Bike Power GEL YT14B-4

299-313

New product

Akumulator Intact Bike Power GEL YT14B-4

More details

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

257,99 zł tax incl.


  • MARKAPOJEMNOŚĆMODELROCZNIK
  • Akumulator Intact Bike Power GEL YT14B-4

    Zimna korby: 250 A
    Szerokość x głębokość x wysokość = 150 x 69 x 145 mm

    Nienaruszonego serii Bike-Power Gel jest naszą najwyższej jakości produktów wśród akumulatorów motocyklowych. Mamy opracowane specjalnie dla tej serii najnowszych motocykli wyposażonych w różnego rodzaju ładunków elektrycznych oraz ABS. Poprzez połączenie separatorów włókna oraz zestaw elektrolitu w żelu, osiągnęliśmy wydajność nawet o 30% lepszy niż w przypadku tradycyjnych akumulatorów motocyklowych. Ponadto, niska odporność samorozładowania i znakomity wstrząsy baterii są imponujące.


    Informacje na temat leczenia i opieki nad baterią

    Bateria jest tylko zbiornik energii i musi być natychmiast wysokości 100% dla każdego z energią w czasie jest ekstrahowany z nim - przez generator pojazdu lub na zewnątrz przez ładowarki, jeśli równowaga energii po stronie ujemnej na skutek krótkich okresach użytkowania lub gdy jest mało używana w ogóle, a nieużywane przez dłuższy czas.

    Aby zapewnić długą żywotność baterii, upewnij się, że należy przestrzegać następujących zasad:

    - Baterii należy używać tylko zgodnie z jej przeznaczeniem (akumulatorów rozruchowych - do uruchamiania i prowadzenia pojazdu z silnikiem spalinowym).
    - Powierzchnia akumulatora powinny być czyste i suche. W celu uniknięcia powstawania prądów upływu, które mogą powodować znaczące samorozładowania, oleje i płyny nie należy dopuszczać do gromadzenia się na powierzchni.
    - Sprawdzić poziom napełnienia akumulatora, jeśli to możliwe, co najmniej raz na 6 miesięcy i uzupełnić go w razie potrzeby wodą oczyszczoną (nie dodawać kwasu akumulatorowego).
    - W przypadku dużej utraty wody, należy mieć na funkcjonowanie regulatora ładowania kontrolowany przez eksperta. Jeśli zainstalowany we właściwym miejscu i poddany normalnych obciążeń, bateria zużywa mało lub nie ma wody, ale czynniki te różnią się znacznie w zależności od sposobu użytkowania.

    Gdyby Twój pojazd tendencję do ujemnego bilansu energetycznego ze względu na sposób jego zastosowania (krótkie odległości - dłuższe okresy nieużywania - bogate wyposażenie Komfort - start-stop pracy), stan naładowania baterii powinien być sprawdzany w wymaganych odstępach czasu ( 2-3 miesięcy).

    W celu zapewnienia, że ​​pojazd będzie zawsze zaczynają się i zapobiegania wystąpienia uszkodzenia akumulatora, powinien zawsze być pobierana co najmniej 75%. Można to określić na podstawie napięcia w obwodzie otwartym, albo za pomocą syfonu kwasową.
     
    Napięcie obwodu otwartego:
    12,51 V - 12,57 V = 75% naładowana
    12,69 V - 12,75 V = 100% naładowana

    Kwas gęstość:
    1,25 kg / l = 75% naładowana
    1,28 kg / l = 100% naładowana

    Akumulator powinien mieć przynajmniej ten ładunek; nawet jeżeli nadal działa mniej, to odbywać się kosztem trwałości.

    Najlepszy scenariusz jest opłata 100% - dla 100% funkcjonalności!

    Ponieważ obecna generacja pojazdów stawia znacznie wyższe wymagania elektryczne na baterii (ze względu na obecność rozbudowanych funkcji komfortu i sprzętu elektronicznego), ujemny bilans energetyczny może nastąpić szybko, nawet z nowszymi pojazdami. Jeśli wymagana jest w znacznym stopniu ilość energii wytwarzanej przez źródła zasilania na pokładzie, a reszta nie jest już wystarczające, aby w pełni naładować akumulator.
     
    Z pojazdami, które widzą tylko użytku sezonowego (kabrioletów, motocykli, ciągników, kombajnów, maszyn budowlanych i pojazdów), to samo odnosi się jak wyżej w odniesieniu do naładowania akumulatora.

    Sprawdzić poziom naładowania (otwarty obwód) napięcia z baterii co najmniej raz na dwa miesiące, a w razie potrzeby doładować. Z powodu ciągłych procesów chemicznych, każda bateria podlega selfdischarge które, jeśli nie skompensowane ładowania, nieuchronnie prowadzi do głębokiego rozładowania baterii. Jeśli jest nadal podłączony do pojazdu, wylot może w pewnych okolicznościach okazać się szybsze, bo pojazd może być nadal zużywa energii elektrycznej nawet, gdy nie jest w użyciu. Najlepszą rzeczą do zrobienia jest, aby odłączyć akumulator.
     
    Rozładowaniem nie jest objęta gwarancją, ale zawsze jest to wina operatora iw większości przypadków związanych z całkowitej awarii akumulatora.

    Optymalna temperatura do przechowywania baterii, gdy nie jest w użyciu 10-15 stopni. Wyższe temperatury przyspieszają samorozładowania i utratę wody.

    W każdym razie, nie ma baterii trwa wiecznie - w pewnym momencie zostanie wyczerpana jej pojemność.
    Stała pełne naładowanie + normalne obciążenia = powolne zmniejszenie zdolności.
    Niewystarczająca opłata + wysokie obciążenie = szybsze zmniejszenie zdolności.

other products in the same category:

Akumulator Intact Bike Power GEL YT14B-4 - Heidemann | czesci-motocyklowe.pljs_def

Wyszukiwarka

MARKA:
POJEMNOŚĆ:
MODEL:
ROCZNIK:

Categories

Follow us on Facebook

Akumulator Intact Bike Power GEL YT14B-4 View larger

Akumulator Intact Bike Power GEL YT14B-4

299-313

New product

Akumulator Intact Bike Power GEL YT14B-4

More details

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

257,99 zł tax incl.


  • MARKAPOJEMNOŚĆMODELROCZNIK
  • Akumulator Intact Bike Power GEL YT14B-4

    Zimna korby: 250 A
    Szerokość x głębokość x wysokość = 150 x 69 x 145 mm

    Nienaruszonego serii Bike-Power Gel jest naszą najwyższej jakości produktów wśród akumulatorów motocyklowych. Mamy opracowane specjalnie dla tej serii najnowszych motocykli wyposażonych w różnego rodzaju ładunków elektrycznych oraz ABS. Poprzez połączenie separatorów włókna oraz zestaw elektrolitu w żelu, osiągnęliśmy wydajność nawet o 30% lepszy niż w przypadku tradycyjnych akumulatorów motocyklowych. Ponadto, niska odporność samorozładowania i znakomity wstrząsy baterii są imponujące.


    Informacje na temat leczenia i opieki nad baterią

    Bateria jest tylko zbiornik energii i musi być natychmiast wysokości 100% dla każdego z energią w czasie jest ekstrahowany z nim - przez generator pojazdu lub na zewnątrz przez ładowarki, jeśli równowaga energii po stronie ujemnej na skutek krótkich okresach użytkowania lub gdy jest mało używana w ogóle, a nieużywane przez dłuższy czas.

    Aby zapewnić długą żywotność baterii, upewnij się, że należy przestrzegać następujących zasad:

    - Baterii należy używać tylko zgodnie z jej przeznaczeniem (akumulatorów rozruchowych - do uruchamiania i prowadzenia pojazdu z silnikiem spalinowym).
    - Powierzchnia akumulatora powinny być czyste i suche. W celu uniknięcia powstawania prądów upływu, które mogą powodować znaczące samorozładowania, oleje i płyny nie należy dopuszczać do gromadzenia się na powierzchni.
    - Sprawdzić poziom napełnienia akumulatora, jeśli to możliwe, co najmniej raz na 6 miesięcy i uzupełnić go w razie potrzeby wodą oczyszczoną (nie dodawać kwasu akumulatorowego).
    - W przypadku dużej utraty wody, należy mieć na funkcjonowanie regulatora ładowania kontrolowany przez eksperta. Jeśli zainstalowany we właściwym miejscu i poddany normalnych obciążeń, bateria zużywa mało lub nie ma wody, ale czynniki te różnią się znacznie w zależności od sposobu użytkowania.

    Gdyby Twój pojazd tendencję do ujemnego bilansu energetycznego ze względu na sposób jego zastosowania (krótkie odległości - dłuższe okresy nieużywania - bogate wyposażenie Komfort - start-stop pracy), stan naładowania baterii powinien być sprawdzany w wymaganych odstępach czasu ( 2-3 miesięcy).

    W celu zapewnienia, że ​​pojazd będzie zawsze zaczynają się i zapobiegania wystąpienia uszkodzenia akumulatora, powinien zawsze być pobierana co najmniej 75%. Można to określić na podstawie napięcia w obwodzie otwartym, albo za pomocą syfonu kwasową.
     
    Napięcie obwodu otwartego:
    12,51 V - 12,57 V = 75% naładowana
    12,69 V - 12,75 V = 100% naładowana

    Kwas gęstość:
    1,25 kg / l = 75% naładowana
    1,28 kg / l = 100% naładowana

    Akumulator powinien mieć przynajmniej ten ładunek; nawet jeżeli nadal działa mniej, to odbywać się kosztem trwałości.

    Najlepszy scenariusz jest opłata 100% - dla 100% funkcjonalności!

    Ponieważ obecna generacja pojazdów stawia znacznie wyższe wymagania elektryczne na baterii (ze względu na obecność rozbudowanych funkcji komfortu i sprzętu elektronicznego), ujemny bilans energetyczny może nastąpić szybko, nawet z nowszymi pojazdami. Jeśli wymagana jest w znacznym stopniu ilość energii wytwarzanej przez źródła zasilania na pokładzie, a reszta nie jest już wystarczające, aby w pełni naładować akumulator.
     
    Z pojazdami, które widzą tylko użytku sezonowego (kabrioletów, motocykli, ciągników, kombajnów, maszyn budowlanych i pojazdów), to samo odnosi się jak wyżej w odniesieniu do naładowania akumulatora.

    Sprawdzić poziom naładowania (otwarty obwód) napięcia z baterii co najmniej raz na dwa miesiące, a w razie potrzeby doładować. Z powodu ciągłych procesów chemicznych, każda bateria podlega selfdischarge które, jeśli nie skompensowane ładowania, nieuchronnie prowadzi do głębokiego rozładowania baterii. Jeśli jest nadal podłączony do pojazdu, wylot może w pewnych okolicznościach okazać się szybsze, bo pojazd może być nadal zużywa energii elektrycznej nawet, gdy nie jest w użyciu. Najlepszą rzeczą do zrobienia jest, aby odłączyć akumulator.
     
    Rozładowaniem nie jest objęta gwarancją, ale zawsze jest to wina operatora iw większości przypadków związanych z całkowitej awarii akumulatora.

    Optymalna temperatura do przechowywania baterii, gdy nie jest w użyciu 10-15 stopni. Wyższe temperatury przyspieszają samorozładowania i utratę wody.

    W każdym razie, nie ma baterii trwa wiecznie - w pewnym momencie zostanie wyczerpana jej pojemność.
    Stała pełne naładowanie + normalne obciążenia = powolne zmniejszenie zdolności.
    Niewystarczająca opłata + wysokie obciążenie = szybsze zmniejszenie zdolności.

other products in the same category: